Etykieta pochodzenia DOBRE Z NIEMIECKIEGO ROLNICTWA, opracowana przez Centralną Koordynację Handlu i Rolnictwa (ZKHL) e. V. we współpracy z handlem, przemysłem i rolnictwem trafił na półki uczestniczących sprzedawców detalicznych żywności. Ten nowy symbol gwarantuje, że wszystkie etapy produkcji produktów rolnych odbyły się w Niemczech. Teraz jest on widoczny dla konsumentów na pierwszych produktach w sklepach.

 

 

Sprzedawcy detaliczni żywności zaczęli reklamować licencjonowane produkty, takie jak świeża wieprzowina, wołowina i drób, jaja, owoce, warzywa, ziemniaki i niektóre produkty mleczne, z nowym symbolem „Dobre  z niemieckiego rolnictwa”. Są one aktywnie promowane przez sieci handlowe. Od czasu zatwierdzenia używania symbolu w kwietniu tego roku firmy takie jak ALDI Nord, ALDI SÜD, EDEKA, Kaufland, Lidl, Netto Marken-Discount oraz REWE i PENNY wspólnie ze swoimi dostawcami dostosowały opakowania i etykiety. Stopniowe wdrażanie będzie oznaczać, że w nadchodzących tygodniach podczas zakupów będzie można zobaczyć coraz więcej produktów z etykietą pochodzenia. Pierwsze produkty były dostępne na rynkach już na początku lata.

 

Źródło: https://zkhl.de/lebensmittel-mit-neuem-herkunftskennzeichen-sind-im-handel-angekommen/

Polski Związek Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej 
„POLSUS" 
ul. Ryżowa 90
02-495 Warszawa
tel. +48 22 723 08 06
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Modernizacja strony internetowej www.polsus.pl sfinansowana z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego

 

© Wszelkie Prawa Zastrzeżone - 2017
Projekt i wykonanie CFTB.PL

UWAGA! Ten serwis używa plików cookies.

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Wszystko o plokach cookies tutaj